معرفی 8 حرکت ورزشی مفید برای تناسب اندام + عکس

معرفی 8 حرکت ورزشی مفید برای تناسب اندام + عکس
در ادامه ورزش هایی رو برای شما معرفی می کنیم که بسیار مفید برای حفظ تناسب اندام و لاغر شدن شما دارد و با انجام دادن روزانه این ورزش ها می توانید به تناسب اندام دلخواه خودتون برسید. در ادامه و در سایت ایران مطلب این تصاویر آموزشی حرکات ورزشی رو به صورت متحرک مشاهده می کنید

مطالب مشابه مربوط به حرکات ورزشی :

معرفی 8 حرکت ورزشی مفید برای تناسب اندام + عکس - تصویر 1 حرکت اسکات
معرفی 8 حرکت ورزشی مفید برای تناسب اندام + عکس - تصویر 2 ۸ روش مفید برای دستیابی به رشد عضلانی مجدد
معرفی 8 حرکت ورزشی مفید برای تناسب اندام + عکس - تصویر 3 حرکات ورزشی
معرفی 8 حرکت ورزشی مفید برای تناسب اندام + عکس - تصویر 4 حرکات ورزشی 5 هفته ای برای تمام بدن
معرفی 8 حرکت ورزشی مفید برای تناسب اندام + عکس - تصویر 5 حرکات ورزشی و کششی برای زوج ها (عکس)

حرکت ورزشی کرانچ دوچرخه
 
حرکت ورزشی تناسب اندام ورزش کردن
 
این حرکت باعث می‌شود بخش مرکزی بدن، داغ شود؛ زیرا به تثبیت و گردش عمقی شکم نیاز دارد. همچنین این حرکت باعث تحریک فیبرهای ماهیچه‌ای بیشتر در ماهیچه‌های راست و اریب شکم می‌شود.
 
حرکت ورزشی چمباتمه

 حرکت ورزشی تناسب اندام ورزش کردن
 
یکی از تمرینات بسیار طبیعی و مهم، حرکت چمباتمه است. این حرکت تمام ماهیچه‌های موجود در پایین تنه را درگیر می‌کند.
 
حرکت ورزشی پروانه
 
حرکت ��رزشی تناسب اندام ورزش کردن
 
برای افزایش تراکم استخوان، حرکت پروانه یکی از تمرینات برتر چندمنظوره محسوب می‌شود. این تمرین به شدت برای تقویت قلب مؤثر است.
 
حرکت ورزشی بورپی
 
حرکت ورزشی تناسب اندام ورزش کردن
 
مهم‌ترین نکته در مورد این حرکت، ترکیب تمرینات قلبی و تمرینات قدرتی در یک تمرین است.
 
حرکت ورزشی ضربه به نشیمنگاه
 
حرکت ورزشی تناسب اندام ورزش کردن
 
برای انجام این حرکت، بایستید و پاهای خود را به اندازه عرض باسن باز کنید. سپس در جا بدوید و سعی کنید پاهای خود را به اندازه‌ای به پشت خم کنید که پاشنه پاها به نشیمنگاهتان ضربه بزند. این حرکت عضله چهار سر به ویژه ماهیچه جلوی ران و قلب را تقویت می‌کند.
 
حرکت ورزشی چمباتمه زدن روی یک پا
 
حرکت ورزشی تناسب اندام ورزش کردن
 
این حرکت برای تقویت زردپی‌های پشت زانو، بخش شکم و باسن بسیار مناسب است. روی یک پا بایستید و پای دیگر را همزمان با چمباتمه زدن، به سمت جلو حرکت دهید.
 
حرکت ورزشی شنا
 
حرکت ورزشی تناسب اندام ورزش کردن
 
این حرکت برای تقویت سینه، کمر، بازوها و حتی شکم بسیار مؤثر است. سعی کنید شانه‌هایتان با مچ دستتان در یک خط قرار گیرد. تا آنجا که ممکن است قفسه سینه خود را به زمین نزدیک کنید.
 
حرکت ورزشی پرش تاک
 
حرکت ورزشی تناسب اندام ورزش کردن
 
در این پرش بایستی طوری بپرید که زانوها به سینه بچسبند. این حرکت بسیار قدرتمند و جذاب است و به تقویت کل بدن از جمله قلب کمک می‌کند.
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه